Julpyssel & paket

(null)

Jag håller på och grejar med lite pyssel och paketinslagningar när jag hinner mellan jobb, skollämningar och hämtningar och vardagens bestyr. Så roligt med de stunderna. Idag är det onsdag och då har jag mer tid till det.

Den första julklappen jag slog in är återbrukad och kommer ge glädje länge till liten mottagare. Kan inte skriva vad det är eftersom litens mamma läser här emellanåt.

(null)

(null)

Sedan har jag gjort en större tapetstjärna. Det krävs 4 stuvbitar tapet till den som jag sedan fäster i varandra. Jag har vikt på bredden på tapeten så diametern blir drygt 50 cm.

(null)

(null)

Såhär blev den. Gjorde även en mindre i ett rödbrunt papper jag hade hemma.

(null)

Fler inslagna julklappar. Här har jag fortsatt i samma stil som den första julklappen, bara olika varianter.

(null)

(null)

(null)

(null)

Den här då med foto från duktiga @picpeople som hon fotograferade när A & A väntade liten. Framkallat och i samarbete med bästa framkalla minnen ändå!

(null)

Tror jag nöjer mig för nu och lägger ett till inlägg senare.

Kram på er!

/Mirella

Kommentera här: