Slut på sommarlov

(null)

Idag vaknade jag så tidigt. Alldeles för tidigt för en ledig lördag. Men sen slog det mig, jag fixar frukost, lite extra mys, så sonen kommer upp. Kan bli lättare på måndag när skolan börjar ju. 

(null)

Blev sur på att de flesta blåbären jag hade köpt var dåliga. 

(null)

Det gjorde inte så mycket tyckte han, det fanns ju så mycket annat gott, finingen. 

Ser du hur olika en bild blir i olika vinklar och ljus förresten. Vad jag förstått så ska en inte fota i direkt solljus men hur ska en då fånga tillfällena. Tycker det blir tråkigt liksom. Vill ta bilder på känsla, regler får nån annan följa ;). 

(null)

Den här tog jag häromdagen, härligt ljus. 

Hoppas nu min lilla kupp fungerar och att sonen vaknar pigg på måndag!

Ha en riktigt skön helg. 
Kram M

Kommentera här: