Ellos favoriter

Jag tänkte tipsa om två produkter som finns på Ellos till mycket förmånligt pris. Inlägget är reklam för Ellos vilket jag gärna gör av den enkla anledningen att de har ett stort och varierat utbud. Dessutom ett utbud som passar de flesta,  både i stil och prisklass. Den första är den här (adlink) fina skålen, du ser bilder nedan. Den har flera användningsområden men är även en snygg  detalj tycker jag.  Superfint pris nu också!

(null)

(null)

(null)

Den andra produkten är den här (adlink) kannan i samma serie. Bilder på den nedanför. Så, så fin, den har jag tittat på länge. Nu finns den för endast 90 kr. Jag slog till på både kanna och skål. De följer med ut på stylingar. Det kommer säkert bilder på dem från det, här i bloggen. Svarta detaljer är alltid rätt och passar till precis allt. De här hade jag gärna haft hemma också. 

(null)

(null)


Ha en fortsatt bra dag!
Kram M








Kommentera här: