Uteplatsen

(null)

I helgen var jag på blomsterlandet och letade efter någon större växt att ha på altanen. Olivträdet från förra sommaren har klarat sig men är väldigt torrt så det behöver lite omvårdnad. Men jag tänkte att jag skulle vilja ha en eller ett par större växter. 

(null)

När jag gick där och kikade så såg jag den här, det är lagerhägg. Ofta har man dem till häck eller insynsskydd. Men jag tänkte att det borde fungera även i kruka eller som här i korg. Så det blir ett tips från mig. Den jag köpte är riktigt stor och kommer ge den där rätta ombonade känslan. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Förra året köpte jag en humle som skulle planteras, men av någon anledning kom den aldrig ner i jorden. Jag trodde att den hade blivit förstörd, men inte, lite ny jord och se här. 

(null)

Nu ska jag på planet hem, har varit och jobbat i Solna, ha det fint! 
Kram M


Kommentera här: