Spegelfavorit

Jag hittade av en händelse den här fina spegeln hos lesmor.se 

(null)

De har några olika modeller till riktigt bra pris, 399 kr!

(null)

(null)

(null)

Den är så fin tycker jag och passade i hörnet där i vardagsrummet. Jag älskar speglar och letar förstås efter det på second hand, men det är svårt att hitta. Just nu söker jag efter den här typen med olika former och slipade kanter. 

Sedan tidigare har vi haft en hel spegelvägg med guldspeglar i hallen såhär.

(null)

Men jag gjorde om det för några månader sedan och nu har vi en liten byrå där och två speglar. Den stora guldspegeln gav jag till vår dotter och de andra är i ett förråd tills jag vill ha dem igen. 

Ha en skön lördag! 

Kram M



Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

skriven

Så läcker!

Svar: Du är så fin som kommenterar, tack!
Mirella

Kommentera här: