Lyfta andra


(null)

På instagram hämtar jag min mesta inspiration, finns ingen plats som ger så mycket av den varan som där. Sen uppskattar jag tonen som råder, det är mestadels bjussigt med glada tillrop och pepp. 

Jag har en sparmapp som jag kallar den, där jag sparar ner foton från andra som tilltalar mig på något sätt, en del av dem gjorde jag ett kollage av här ovanför utan inbördes ordning.

Längst upp till vänster är giselleandpoppies florist på Floristkompaniet, älskar idéen med många småvaser i grupp med en blomma i varje. 

colorelles värmen i hennes bilder, alla fina outfits och härliga hem. 

idamagntorn inredningsstylist, fotograf och författare till två underbara böcker, homestories och den senaste, ett hem med omtanke. Finaste lästipsen! Dessutom får man nu följa deras liv i Paris.

hostedbynature som jag älskar det lantliga, rustika och alldeles underbara hemmet. 

nolegard som dokumenterar små saker i livet på ett fantastiskt sätt. 

moeofsweden Två systrar som inspirerar med sina bilder och fina smak oavsett vad det gäller. Matplatsen på bilden är bara ett exempel. 

paulina.velobloom florist som delar de vackraste blommorna, hållbart producerade genom hårt slit där hjärtat alltid är med. 

flickanochtanten jag fastnade för de första vårtecknen och bilderna som ger lugn, ett konto jag letar mig till med jämna mellanrum. 

ettrumtill Katarina Matsson är content director på tidningen Elle. Hon delar bilder från sitt fina levande hem, så inspirerande. 

Jag följer väldigt många konton med olika stilar och innehåll, det ger mig mest. En svårighet med att följa många är att jag inte får se alla i flödet, det beror även på instagrams algoritm. Men när jag hinner letar jag upp dem.  Mitt konto på instagram hittar du här, mirellany där delar jag bilder från mitt hem, från det fina i vardagen och annat jag tycker om eller hoppas kunna inspirera med. 

Kram från mig/ Mirella







Kommentera här: