Rundtur-kök

Jag fick en idé. När man tittar på mina bilder instagram så är det såklart bilder från olika delar av vårt hem och andra blandade bilder. Det är svårt att få en uppfattning om helheten i ett rum. Därför tänkte jag göra olika inlägg med ett rum i taget. Hoppas ni tycker om det. Först ut är köket. 

I köket har vi en platsbyggd bänk i vinkel längs med två av fönstren. Här kan man sitta och äta och göra läxor, eller jobba. Under bänken finns några skåp till förvaring. På väggen sitter en hylla av stringtyp. En sån där hylla som ändras hela tiden ni vet. Sista tiden har vi förvarat våra finglas på den. 

Mellan fönsterbänken och köket har vi en bardisk från Ikea som heter Stenstorp och på änden av den sitter en knoppbräda till handdukar och diverse saker. Vid bardisken har vi även ett par barpallar. 

Sen slutligen har vi själva köksdelen med luckor Ringhult och stommar Metod från Ikea och glashäll, ugn, mikro osv. Och jag glömde, mannens alla köksmaskiner, mycket viktiga!

Nästa inlägg blir från ett annat rum, så kika in om någon dag vetja. Tycker du om upplägget på det här inlägget blir jag glad om du trycker på hjärtat nedanför ❤️

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Underbart kök.😍💛/ kram homenothouse

Svar: Tack snälla du, roligt att du läste inlägget! Ha en fin dag!
Mirella

Kommentera här: