Luncha hemma

Idag jobbade jag hemifrån. Då blir det ju lunch hemma alldeles själv. Jag gjorde färsk pasta som var fylld med lufttorkad skinka. Lite sallad och lite dressing till. Lekte lite med snapseed nu ikväll på den här bilden, roligt ju.

Tog några fler bilder också. Jag hade ju ändå försökt göra det lite trevligt här för mig själv. 

Detaljer från matplatsen och titta på tallriksstaplarna, dags att ta tag i det tror jag allt. Samtidigt tycker jag att det ser lite mysigt ut sådär också. Det blev ett kort litet inlägg men på återseende 💛

Kommentarer:

1 Mittskogshägna:

skriven

Alltså ååå du fångar allt i dina bilder så bra! Blir så grymt avis ;-P Tycker tycker mycket om att kika in här hos dig!

Svar: Så glad jag blir att höra det! Tack snälla du och detsamma.
Mirella

Kommentera här: