Yoga och inköp

(null)

Jag var på yoga för några dagar sedan. Det går lite tid mellan gångerna tyvärr. FGL store i Varberg bjöd in till yoga och te och det blev fort slutsålt. FGL store säljer prylar och kläder och drivs av @krickelin och @mirandarebecca. 

Lokalen var full av förväntansfulla yogisar när jag kom i sista minuten. Yogan leddes av Michelle Baker som har tinyyogaplace i Varberg. Passet var anpassat för alla, med eller utan vana. Jag tar alltid i och denna gång var inget undantag. Det var ett skönt pass och jag blev rejält svettig. Vad jag inte hade räknat med var hur det påverkade mig i två dagar efteråt. Yrsel och en matthet som inte ville släppa. Mycket märklig känsla. Tror det beror på mycket spända nackmuskler och att jag inte är i form som jag skrivit om tidigare.  
  (null)

Allt är genomtänkt i lokalen och ursnyggt, allt från färgerna som går i olika blå toner, ett signum för FGL store, möblemanget och presentinslagningen. De har kombinerat vintagemöbler med nya designmöbler och lampor. Som sagt så snyggt och inget annat hade jag förväntat mig. Det var ju kväll och rätt mörkt så några fler bilder blev det inte. Här är paketet som kom med hem. Rivet blått tygband runt brunt papper och klistermärket med loggan. Jag hade spanat in en svart silkig tunika så det var den jag köpte. Bild här under lånad av dem. 
  (null)

Den är helt perfekt, man kan klä ner den och man kan klä upp den. Snygg både med en långärmad topp under eller ett linne och smalare byxor. Ett sånt där plagg du har riktigt länge. Hur bra? Kram från mig.

Kommentera här: