Blandat

Det går några dagar mellan inläggen här. Försöker ju sakta ner det mesta. Mycket som händer och utmaningar en ska igenom. En blomma för all support från er, allra mest på instagram, tack det behövs nu. 

Igår var jag och hälsade på en vän nere i stan på hennes nya kontor. I dagarna startar hon upp Skandiamäklarna i Varberg. Jag och Lena var de halvgalna som tog vårt pick och pack och stack till Malaga, lite på vinst och förlust. 

Det var riktigt länge sedan, innan barn och familjeliv. Så många roliga och fina minnen från då. Vi pluggade spanska, jag på nybörjarnivå och hon på fortsättningsnivå. När vi inte gick i skolan utforskade vi staden, allra mest på kvällarna kanske😉

Men nu startar hon alltså upp Skandiamäklarna och håller som bäst på att inreda kontoret på Norrgatan i Varberg. Skandiamäklarna är en rikstäckande mäklarkedja. De strävar inte efter att bli störst men bäst! Stort lycka till Lena!

Lite bilder från sovrummet, tror minsann jag ska hänga där idag. Dancing cranes som jag satt vid sängen ska bytas ut mot något annat. Det finns en anledning som jag kommer återkomma till. Ha en fin dag!

Kommentera här: