Smakråd?

Vi har som jag visade i förra inlägget tapetserat vår matplats med dancing cranes, den mörkare av de grå. Intill matplatsen har vi vår hall. Nu behöver vi smakråd. Jag kommer visa tre olika tapeter tillsammans med den vi har uppsatt. Vilken av dessa hade du valt? Eller har du något bättre förslag tar vi tacksamt emot det. Samtliga tapeter är från boråstapeter  Först kommer den här. En tapet med linnestruktur. 
  (null)

(null)
Bild fr Boråstapeter


(null)
Bild fr Boråstapeter


Nästa tapet kommer här och är småmönstrad.  (null)

(null)
Bild fr Boråstapeter


(null)
Bild fr Boråstapeter


Tredje tapeten kommer här, det är nocturne i färgställningen grå/blå/grön. (null)

(null)
Bild fr Boråstapeter


(null)
Bild fr Boråstapeter

Tapeten ska som sagt vara i hallen och upp längs vår trappa till andra våning. Tapeterna kommer inte sitta mot varandra men man ser lite av båda när man kommer in till oss. Hjälp oss nu🙏🏻
 


 





Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jösses vilken fin blogg! Glad att jag hittade in här. Hm.. jag tycker den i mitten!

Svar: Haha här ska jag nog svara och tacka för din synpunkt! Tack!
Mirella

Kommentera här: