Det lackar mot jul

Julen börjar närma sig, eller snarare advent. Jag har inte börjat pynta för det ännu. Jag brukar göra det samma helg som det är första advent. Kanske blir det lite tidigare i år, vi får se. Men lite förberedelser är jag igång med som att  titta igenom vad vi har och om det fungerar. 

Jag har tagit in vårt klaffbord som stod på altanen. Det mådde inte bra av all fukt och fungerar ganska bra bredvid köksön när klaffarna är ihopfällda. 

(null)

Jag gillar verkligen patinan på bordet och så gillar jag faktiskt kontrasten till de högblanka vita luckorna i köket. 

(null)

Har du köpt apelsiner förresten? De är sådär goda och saftiga nu, tips. 

Titta här också, finaste julkorten står
 atelier graphique för tillsammans med Postnord. Mycket smart samarbete tycker jag. 

(null)

De kommer stanna här hemma, så fina! Kram M




Kommentera här: