Dancing cranes

För ett tag sedan var jag med i en tävling där Engblad & co sökte personer som ville tapetsera ett rum. Tävlingen gick ut på att tagga bilder man själv tagit hemma. Och man kunde vinna tapeter till ett rum som man sedan skulle fota. Till  min glädje blev jag en av de utvalda! Tapeten var redan bestämd om jag skulle vinna. Den här som jag redan hade en rulle av. Dancing cranes som Emma von Brömssen designat. 

(null) 

Har tyckt om den sedan första gången jag såg den. Mitt val är den mörkare grå. Mest för att det inte binder oss vid en specifik färg men också för att den i blå färgställning är vanligast. Efter några dagar kom ett paket med sju rullar hem. Jag fick med mannen på tåget och vi (läs han) började tapetsera vår matplats. Resultatet ser du här nedanför. 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är det färdigt och det mesta är i ordning vid matplatsen. Något mer ska upp på väggen bara. Vi blev väldigt nöjda. En tapet gör verkligen ett rum mer ombonat än färg. Ha det fint, kram M







Kommentera här: