Blandad kompott

(null)

Igår kväll var det dags för invigningen av Skandiamäklarna Varberg Jag gick dit och var med en stund. Det bjöds på bubbel och plockmat och jag träffade massa trevliga människor. Lena är en vän till mig sedan länge och några andra vänner anslöt också.  
(null)

Jag hade med mig en liten present, ett gäng stearinljus med hampasnöre om och en tallkvist som jag stack ner. Ljus går ju åt en del nu. 
Det blev massor av plockmat över så vi som var kvar fick med oss en liten goodiebag, nu ska jag ta kaffe och smaska på det en liten stund. 

(null)

Häromdagen kom en linneduk på posten från ellos. Jag och Carmen godkände den. Tjockt tyg och riktigt bra kvalite. Du hittar den här.

(null)

Jag har tittat på julbilderna från artilleriet de är ju så fina och levererar gång på gång. Här hemma finns en liknade Moravia stjärna vit ouppackad fast min är köpt på  watt & veke och är storlek medium. Det fina med den här varianten är att man fäller upp den som en vanlig stjärna. Alltså betydligt smidigare. 

Hittade även en poster på Desenio som jag blev så förtjust i och var tvungen att skicka efter. Se här; 

(null)


Det här inlägget blev visst fyllt av mina köp. Jag får tänka att oftast återbrukar jag så dövar jag samvetet lite. Kram och ha en fin dag!










Kommentera här: