3 veckor senare...

Plötsligt fungerar det att ladda upp bilder igenđŸ™ŒđŸ»och dĂ€rmed kunna göra ett nytt inlĂ€gg. Jag tog lite bilder i sovrummet hĂ€romdagen, vi har inte gjort om dĂ€r direkt men dĂ€remot har jag hittat kamerans fokus vilket gör det roligt att fota, pĂ„ ett nytt sĂ€tt. Ett litet smakprov. 

Det Ă€r sĂ„ roligt nĂ€r man kommer pĂ„ nĂ„t nytt. Jag fick förstĂ„s hjĂ€lp av min vĂ€n Anna över en finlunch hĂ€romsistens. För övrigt Ă€r framtiden rĂ€tt osĂ€ker faktiskt, det gĂ€ller pĂ„ jobbfronten. Jag fĂ„r sĂ€kert tillfĂ€lle att Ă„terkomma till det, men sĂ„lĂ€nge, en dag i taget. 

PĂ„ vĂ€g till affĂ€ren för nĂ„gra dagar sedan plockade jag en kvist frĂ„n körsbĂ€rstrĂ€den (sjĂ€lvklart en nedfallen kvist;) som kantar vĂ„r gata.  Den började slĂ„ ut igĂ„r och Ă€r hur fin som helst. NĂ€r trĂ€den blommar Ă€r det ljusrosa blommor sĂ„ lite förvĂ„nad sĂ„g jag att dessa var vita. MĂ„ sĂ„ gott nu🌾

Kommentera hÀr: