Göteborg

Igår var jag med fina fina vänner i Göteborg. Kanske att vi kan säga att det blivit en tradition, för det är tredje gången vi samlas just här. Fint så. 

Någon drömmer om en trädgård tror jag minsann, hur mkt blommor kan man få plats med på en balkong?🌸 Jag och vännerna gick omkring i stan, ibland stannade vi till och tog en kaffe eller ett glas vin. Vi gick till Artilleriet the kitchen som jag inte varit på tidigare. Urfint alltihop. 

Någon suckade och önskade sig något 💕

Alla fina detaljer alltså. 

Vi gick också in på miss ragtime och kikade. Jag unnade mig det här nedanför. Där är även notebooks som jag köpte på engelska tapetmagasinet 🖤 En får unna sig. 

Vi åt lammspett på Taras och gick förbi Belloras terass men insåg att ljudvolymen var för hög för att kunna prata så vi gick vidare till ruby roof top på Hotell Rubinen. Där var det perfekt och solen kikade försiktigt fram mellan molnen. 

Vi blev sittande där en lång stund och pratade om allt och inget. Så himla mysigt. 

Tillslut gick vi genom stan mot stationen, kramades hejdå och två av oss tog tåget mot Varberg och en mot Älvängen. En finfin dag att spara på 🖤

Kommentera här: