Ny kompis

Häromdagen fick jag hem min nya lilla kompis, en efterlängtad kamera. Valde länge och väl innan jag bestämde mig för Canon eos M3. Tänkte att den kunde passa en nybörjare. Den är liten och behändig och kom med ett skinnfodral och skinnrem.

Snabbade mig såklart att ladda batteriet för att kunna pröva den. Direkt kände jag att jag kom ett steg närmare det jag vill uppnå. Jag har länge stört mig på de bilder jag tagit med mobil och en annan kompaktkamera. Har inte fått till dem som jag vill liksom. Här kommer de första bilderna.

De är tagna med grundinställningen men redan här känner jag att något mer händer i bilderna. Jag har inte varit ute och fotat ännu så det blir spännande. Kommer nog hålla mig till den här inställningen ett tag och låta det växa fram. Roligt är det iallafall😊En får unna sig när man kan💛

Kommentera här: