Hyllplansbygge

Igår satte vi äntligen upp hyllplanet bakom soffan. Ja eller vi och vi, jag dekorerade bara och köpte materialet och bestämde var osv😉men mannen byggde🙏🏻 Jag dokumenterade lite av projektet. Jag valde obehandlat trä ifall vi ska måla i vardagsrummet senare, då kan man lätt måla in hyllan i samma färg. 

Tre meter hyllplan och konsoler, också de obehandlade. Principen var som att sätta upp fönsterbrädor, mäta ut var konsolerna skulle sitta på brädan och skruva dit dem. Sen skruva upp dem på väggen. 

Och resultatet blev som ovan. En lång hylla att ställa saker på. Lätt att förändra när man tröttnar. Byta ut saker efter säsong om man vill. Ja det var det hela, men skillnad gjorde det. Kram från mig💛

Kommentarer:

1 :

skriven

Snyggt 👌❤ kram från GummanGrön

Svar: Tack fining💛kram
Mirella

2 Johan:

skriven

Vart köpte du konsolerna?

Svar: Hej, jag antar att du menar till hyllan bakom soffan, de köpte jag på jem o fix, finns obehandlade i olika storlekar😊
Mirella

3 Johan:

skriven

Ja precis, tack!!!

Kommentera här: