Rosa

Jag har ju varit sugen på rosa en tid, och häromdagen fick jag hem kuddfodralen candice i linne från ellos. Börjar lite försiktigt med dimmig ljusrosa och kanske stannar det där. Egentligen har jag aldrig varit en rosa person, men tycker mer och mer om det nu. Hyllan vi byggde bakom soffan är fiffig och den gör att det lätt går att förändra vardagsrummet. 

Jag köpte lite böcker på second hand med olika nyanser av rosa på omslagen. Så enkelt att förändra med just böcker, ett litet tips👌🏻Någon vas och tavlor i samma färgskala hittar man också där. Tänkte visa en före bild och de färger som vi hade innan här under. 

Det är ju färger som jag gillar väldigt mycket, lite mörkare och framförallt turkost och petrol. Men förnyelse är roligt, så nu till våren blir det ljusare och just ljusrosa. Och pelargoner är nog min nya favoritväxt. Ha en fin helg 🌸

Kommentera här: