Julafton

Då när vi vaknar tidigt och har fått för lite sömn. Det är något speciellt just med julaftonsmorgon. Förväntan är så påtaglig. Med barn blir det ju något alldeles extra. 

(null)

Fångar honom i urväxt tigerdräkt med morgonrufsigt hår och helikoptern i handen. Den han fick på morgonen. 

Vi firar hos mamma med våra barn och min syster med man. Jag har på mig klänningen som jag väntat på att få bära. 

(null)

Våra gamla finns med oss även den här julen och jag är tacksam för det. Vi flyttar oss mellan bordet och soffan. 

(null)

(null)

Mamma får en bukett med de finaste amaryllisarna tillsammans med eukalyptus. 

(null)

Min vackra syster, hon som nog är min bästa vän. 

(null)

Jag får ett armband av familjen, så fint. 

(null)

Och sen plötsligt är vi hemma igen och julafton går mot sitt slut. Det går för fort.

(null)

Hoppas att din julafton var fin och att du haft tillfälle att njuta ordentligt❣️


Kommentera här: