En lunch

En lunch häromdagen, fast egentligen så mycket mer. Anna och jag var jobbarkompisar i 10 år fram till för två och ett halvt år sedan när jag började på nytt jobb. Alltså 10 år, det är lång tid. Vi ses inte så ofta men när vi ses är det som vanligt.  Sådär som det är med någon man känt länge. Vi är väldigt olika, det är bra och ibland kanske svårare att förstå varandra. Men samtidigt inte, två högsensitiva personer känner in på andra plan tror jag. Nog om det, hon betyder mycket för mig.  Hon har ett företag som heter picpeople där hon fotograferar, porträtt, familj, barn och olika företagsevent bl.a. Hon var den som fotograferade dottern när hon tog studenten. Vi blev  så nöjda! Anna är flexibel  och gör allt för att hennes kunder ska bli nöjda och jag rekommenderar henne även till er som bor en bit från just Varberg. Gå in och titta via länken till hennes blogg ovanför så ser ni hennes olika uppdrag  där.

Anna tittade på min kamera och gav mig lite tips också, bland annat om att ev satsa på ett annat objektiv. Det kommer jag nog göra så småningom. 

Nu lite foton från våra timmar ihop, de första har Anna tagit. 
(null)

(null)

(null)

Jag bjöd på fisksoppa och lite praliner till kaffet, vi kompletterade med de hon hade med sig. Några bilder från bordet.
(null)

(null)

(null)

En mysig stund med en fin vän, blir glad när jag tänker på det. 

Ha det fint tills vi ses 🖤








Kommentera här: