Spa hemma

Igår kom mannen hem med lite Spa produkter från jobbet. De ska byta formula och därför utgår dessa Kerstin Florian produkter. Lyxigt värre. Så det får såklart bli spa hemma i helgen. Dofterna är så härliga. En olja för kroppen bland annat.

Jag kanske inte blir ensam på Spa, någon söt nyfiken vill nog vara med. Hon där som sitter och beundrar hortensian. 

Lunchen idag ser ni här ovanför. Mitt favvocafe är Veras café som har moccatårta, så mumsigt att köpa det ibland. Standarden är en räkbaguette och en bit av deras moccatårta. Det brukar bli det ett par gånger i månaden. Nedanför syns ett finfint vintagefynd. 

En blå sammetskappa. Den har vida lite kortare ärmar, väldigt välsydd och är ganska rak i modellen. Här har jag dragit ihop den vid midjan. Fållen har släppt i nederkant men det är ju lätt ordnat. Den ser jag fram emot att ha på mig. Ha en riktigt fin kväll och på återseende  /Mirella

Kommentera här: