Fotoprint

Jag har en längre tid känt att jag vill göra mer med mitt kreativa intresse. Jag har försökt att planera för det men hittar inte riktigt tiden och energin, utöver både heltidsarbete och familjeliv. Men så insåg jag att i det här läget är det inte så mycket att planera. 

Varför inte köra igång i de media jag redan håller till i. Finns intresse för det jag skapat så gör det, annars inte. Inget är perfekt så allt är som det ska, fast ändå inte. Tänker inte vara ängslig. I detta nu finns ett fotoprint klart för leverans, printet heter "frozen" här i 30*40.

Printen är tryckta på fine art papper och skickas i hård papptub. Kontakt med mig tas via instagram som instadirekt-meddelande. Det är pilen uppe till höger på din egen förstasida. Mitt alias på instagram är mirellany. 

Kommentera här: