Julklappar

Ett litet inlägg om julklapparna får det nog bli, jag ska ju bli julklappsmakerska. Nej skämt å sido men jag blir jätteglad att de uppskattades. Något man tänkt ut och grejat med själv får uppskattning, det är fantastiskt roligt. 

Jag har använt material som skinn från provkartor som finns i möbelaffärer, fårull eller rättare sagt fårskinn från en krage. Dessa saker har jag köpt på loppis. Papper och jutesnöre från lagerhaus. Träpärlor från halsband och bokstavsetiketter från fd 10:an. Idéen med att använda pepparkaksformar till mall ploppade upp en dag. På ett av paketen flätade jag jutesnöret i själva rosetten. 

Jag valde att skriva på baksidan på julklapparna för ett mer rent uttryck. Sedan hittade jag den perfekta julklappsförvaringen på blomingville interiors👌🏻 men den får vi investera i någon annan gång. Tack för responsen🙏🏻💛


Kommentera här: