Allt o inget

Tänkte berätta lite av vad jag gör när jag inte är på ig eller här. Idag har jag gjort egen granola efter inspiration av fantastiska @moeofsweden, ni hittar dem på ig och deras blogg på homespo. Se bara så inspirerande✨

Igår började jag greja lite med julklappar, jag köper inte så många i år men satsar på bra grejer. Det är så roligt att fixa med inslagningen tycker jag. Det blir ganska enkel inslagning, neutralt papper och fint jutesnöre och någon dekoration. Jag hade lite skinnstuvar och använde pepparkaksformar att rita efter för att sedan klippa ut och sätta på julklappar.

Ibland fotar jag lite, bl.a. mina fötter😉 och tänder ljus både inne och ute.

Jag och 7 åringen spelar schack på låtsas och målar med vattenfärger💛

Växter har vi gott om så de får lite kärlek också. Och se där, äntligen har ekollonen fått svansar🌱

Jag är väldigt förtjust i loppis och har gjort finfina fynd. Älskar att försöka få ihop fynden till en helhet.

Vi har såklart en tv även om den aldrig syns på bild. Jag är ingen tv människa direkt utan gillar mer att vara kreativ. 7 åringen och mannen gillar den desto mer så det jämnar ju ut sig. Tack för titten och ha det riktigt fint💛

Kommentarer:

1 Emelieshome:

skriven

Vad kul att ha hittat hit! 😊

Svar: Hej fining😀
Mirella

2 Gabriella :

skriven

Herre Gud vilka paket du gör! Sådana som jag drömmer om att göra men är för kolerisk för att klara av! Kan du ge lite tips på hur du tar bra foton? Är så dålig på det...

Svar: Åh tack så roligt att du tycker om dem. Med fotona så är det nog bara träning. Jag är lite allergisk mot snett och vint så rätar gärna upp dem efteråt. Jag är självlärd och har inte gått ngn kurs eller så. Lycka till!
Mirella

Kommentera här: